Today is wednsday!

Idag har jag bara varit i skolan och haft kurs och matte kp, inte så kul! :( Hade iallafall ph idag och sen gick jag till spånga station med Carro och Maria!! :) alltid kul! :)
Sen hämtade jag Dexter och så. Har precis ätit middag nu och ska ska snart plugga svenska för jag ska redovisa den imorgon, om jag vågar!?
Längtar så jäkla mycket till fredag, är så trött på att gå upp kl 6 varje dag. ska inte åka till landet i helgen heller.. :)
Tråkigt inlägg? ja vet men vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. give me some tips, plaes!!!
Dagens outfit

Jeans- Veromoda
Stickad tröja- sal
Hade även på mig mina nya höstskor som jag visade för er förut!!


Har skaffat glassögon! ne jag skämtade bara, hittade dom i Ebbas låda. hon gjorde dom på slöjde i 6:an!! :)
Visst är dom snygga!? ihiih
Kram Moa♥




Kommentarer
Postat av: Karolina

***Today it's tuesday! ;) <3 <3 <3

2011-09-06 @ 20:13:48
URL: http://bykarroo.blogg.se/
Postat av: Sofia - Foto&Musik

sv: tack så mkt :) jag fotar med nikond90

2011-09-06 @ 20:14:57
URL: http://pladdermf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0