Har tråkigt!

SJU SAKER OM MIG SJÄLV
1. Är du singel?: Ja!
2. Är du lycklig?: Absolut!
3. Är du uttråkad? : Aa lite..
4. Är du ledsen?: Nej.
5. Är du svensk?: Japp!
6. Är du cool?: hahha nej!
7. Är du från Irland?: Nix.
ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja!
2. Har du någonsin blivit sårad?: Aa.
3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under en natt?: Aa, flera gånger.
4. Har du gillat en kille utan att brättat det för honom?: Aa.
5. Har du kysst någon under dom två senaste veckorna?: Nej..
6. Har du haft någon hemlig beudrare?: Ja för länge sen!
7. Är du kär?: Tyvär inte..
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Absolut!
TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?: Inget!
2. Blind eller döv?: Döv, för man kan ju prata täckenspråk och är man blind så kan jag inte se mina framtida barn eller min familj. Men sklart helst inget.
3. Katter eller hundar?: Har ju hund, så hund.
4. Några få bästa vänner eller många "vanliga" vänner?: Några få bästa vänner!
5. Coca-cola eller pepsi?: Coca- cola!
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Beror på.
7. Pengar eller lycka?: Lycka!
8.Dag eller natt?: Dag.
9. Facebook eller mobil?: Mobil.

NIO , HAR DU NÅGONSIN...
1. Blivit påkommen när du försökt rymma hemmifrån?: Nej, har inte försökt att smita hemmifrån.
2.Brutit något?: Inte ett enda ben!
3. Gjort något du ångrar?: Japp..
4. Hoppat bungee jump?:nej.
5. Ljugit för någon du tycker om?: Mm....
6. Ätit en hel tårta?: hahha nej!
7. Gjort bort dig offientligt?: Ja, råka tappa en prika på mcd på vägen där alla bilar körde och kom en tant och skällde ut mig óch alla stirra själv gick jag därifrån pinnrödd i ansiktet!! hhaha
8. viljat bli tillsamans med det ex igen?: nej!
9. Gråtit ner ett husdjur dog?: har ju bara haft en hund som lever nu, men har gråtit när dom som jag känner husdjur dött....
SENASTE
1. telefonsamtaltet du gjorde?: Mamma.
2. senaste telefonsamtalet du fick?: Mamma
3. Personen du var med?: Ebba
4. Roligaste saken som hänt?: Gud kommer inte ihåg!
5. Personen du smsade?: Karolina.
6. Personen du fick sms av?: Mamma
7. Personen du tänkte på?: Vet inte.
8. Du skrev till på facebook?: kommer inte ihåg.
9. Du kommenterade?: i don`t know.
10. Tillbringade nattan med?: Fattar inte!!
11. Du kramde?: Fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0