Söndag!

♥Hej! igår va det ju krätskiva och ljusfest! roligt!! :)
Ska brerätta lite om gårdagen. Vi kl fyra så gick vi över till dåglas, tog en fördrink och väntade in alla gäster, sen gick vi och åt, jag gillar inte kräftor så jag fick pommes och köttbullar precis som alla andra små barnen.. hiihi :)
Sen satt alla och pratade och sen var det efterrätt. Efter det gick jag och Ebba till Saga och sen upp till festplatsen där ljusfesten skulle vara!! sen kom Emelie. Roligt, spelade på choklad hjul, dock vann jag inget.. :(, gick runt och kollade på tomterna, juste har ju inte berättat om vad ljusfesten innebär, iaf alla tänder ljus på sina tomter och sen ska men gå runt och rösta på en vinnare och samtigt så är det en liten fest på festplatsen med band så sånt! :)
Men det ju inte jätte kul där uppe , så vi gick ner till Saga och kolla på sex and the city! :) kom hem vid halv två.
Idag ska vi ju flytta hem till Sumpan, lite tråkigt!! men kul att träffa kompisarna från skolan! :) Åker hem vi klockan tre eller nåt och innan det så ska jag vara med Emelie, Emelie, Angelica och Saga!! :) ♥
Ska göra mig iordning nu.
Kram Moa♥

Kommentarer
Postat av: Camilla F - Design & Foto

Svar: Tackar :) Hoppas du får en bra söndag!

2011-08-14 @ 14:14:24
URL: http://camillafamme.se/blog
Postat av: MisseKung

Tack detsamma! Hur är läget hoss dig då?

2011-08-14 @ 14:17:06
URL: http://mangesdealer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0