Planer!! :)

Alltid kul att ha en massa inplanerat tycker jag, gillar inte bara att vara hemma eller jo ibland! :)
Planer:
idag: Gäster och vara med  kompisarna :)
Lördag: Ljusfest på området och kräftskiva hemma hos Dåglas ( en granne på landet)
Söndag: Flyttar hem igen till Sundbyberg...
Måndag: Ska sova med bästa tjejerna Fanny, Caroline, Karolina och Mikaela hemma hos mig och Ebba!!
Tisdag: Vara med bästa tjejerna tror jag!!
Onsdag: Ebba och jag åker till landet och sova med kompisar!
Torsdag: vara på landet tror jag.
Sen vet jag inte mer vad som händer :) Men måste nog ändå plugga då så det blir väll att vara hemma och på onsdag den 24:de börjar ju skolan.. :(
Vad ska ni göra resten av sommarlovet?? :) ♥
Kram Moa ♥

Kommentarer
Postat av: ?

vrf börjar du plugga innan ens skolan börjat ;o

2011-08-14 @ 13:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0