Godmorgon på er!! :)

Hej! Hoppas ni har sovit gott!? :)
Igår hade vi en liten kräftskiva med bara familjen, fast jag åt ju inte kräftor så jag tog lite tacos istallet!! Satt också ock kollade på lite olika frisyrer för jag vet inte om jag ska ha hellugg längre!? vad tycker ni? :)
Vet inte vad jag ska göra idag!? ska iallafall åka hem idag och imorgon blir det utveklingssamtal med skolan.....
och juste pappas cyckel blev stulen inatt på tomten, fett läskigt för då måste någon ha gått på våran tomt när vi sov... :/
Lägger ut lite bilder från igår:
Dexter står beredd ifall något skulle ramla ner! :)
Min mat! :)
Ha en bra dag!! Kram Moa♥

Kommentarer
Postat av: anna lingblom

vad tycker du om mina bildeR? :D

2011-08-21 @ 16:35:49
URL: http://lingbloms.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0