...

Hej! Idag hade jag som sagt utveklings samtal och asså jag säger bara att den här terminen kommer bli tuff, ska gör tre steg i spanska, tre steg i Eng, 5 steg i matte och 4 steg i svenska och sen är det jätte stora kuser så i höst ska ni inte räkna med så mycket uptadering.
fick reda på att vi skulle börja 8.15 på onsdag och det blir heldag... kan man inte ta det lungt första dagen?? :/
aja Slut pratat om plugget, Ska hämta dexter kl 4 från dagis och sen bara slappa hemma.... behöver verkligen villa upp mig tills skolan börjar!!!
Vad har ni gjort idag då? :)
Visst är vi fina?? :)
Kram Moa♥

Kommentarer
Postat av: anna lingblom

sv: tack så mycket!

använder mig av en system kamera pentax! :D

2011-08-22 @ 22:25:39
URL: http://lingbloms.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0