England språkresa 2011

Hej! som sagt så skulle jag skriva om min språkresa. Jag, min syster Ebba och Caroline åkte till Tourkey, det var välldigt vackert där. Vädret var ju så där.. eller jätte dåligt. Vi gick ju i skolan varje dag förutom på helgerna, själva lektionerna var 120 min sammanlagt. Men på kvällarna var det olika aktiviteter eller disco som det var två gånger i veckan.
TYvär så bodde våran värdfamilj en timme bort från skolan så vi fick stressa en hel del.
Men hela resan var helt underbar!! :) träffa massor av nya kompisar. 
När vi var påväg till Tourkey från London.
Själva shoppinggatan.
En av afferärna var Primark!!
Jag, Rebeca och Caroline utanför primark!
Hamnen i Tourkey ( finast på kvällen)
Så här såg ett vanligt klassrum ut. Väldigt små.
Innehållet i ett luchpaket som vi fick av våran väärdfamilj.
Nu går det tydligen inte att ladda upp mer bilder så ni får nöja er med dom här.. :)
Kram Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0